Tuesday 21 November 2017

Najlepsza strona na rynku forex


Bollinger Band Squeeze Dołączył Apr 2007 Status: Członek 55 Postów Jest to bardzo doskonały przykład. Po pierwsze, powinienem zwrócić uwagę na emas. 7 jest niebieskie, 21 jest różowe, 50 jest niebieskie, 100 jest czerwone, 200 jest fioletowe. Kupiłem czerwone pudełko wokół długiej konsolidacji ceny. Zobacz, jak długo są czerwone kropki. Pamiętaj, że jest to spokojny okres. Zespoły Bollingera znajdują się w kanałach Keltnera. Ta konsolidacja trwała prawie 2 dni. W punkcie 1 para zamyka się poza pudłem i krótko ściska się. Sprzedaj krótko, gdy cena powróci do poprzedniej linii wsparcia. Wsparcie i 7 ema idealnie się ułożyły. Można było utrzymać handel do momentu, gdy rozpęd zaczął blaknąć w punkcie 2. Gdy rozpęd zanika, następny pasek staje się mniejszy niż ostatni, a pasek jest pomalowany na ciemniejszy kolor. Wstęp byłby na poziomie 1,9840, a sprzedaż mogła być w zakresie 1,9660. Ten handel mógł osiągnąć zysk 180 w ciągu około 10 godzin. Handel taki jak ten nie zawsze ma miejsce, więc należy go poinformować. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Dołączył do: Apr 2007 Status: Członek Posty 55 Jeśli cena w punkcie można zamknąć powyżej poziomu 61,8 Fib w punkcie 1 i towarzyszy mu długi sygnał, mogę zobaczyć działania idące do punktu 2. Potrzebujemy blisko powyżej 61,8. Zaokrąglenie BBS jest doskonałym długim sygnałem. Momentum obraca się na bardzo dobrym klipie. Jeśli się uda, może dojść do przesunięcia o 40-50 punktów. Jeśli cena nie przeniknie do poziomu 61,8, wtedy może dojść do krótkiego spięcia. Opublikuję wynik tej pary. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) TTM SqueezeBB Squeeze Dostałem bbsqueeze z forum. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć znaczenie koloru (zielony i czerwony) na środku. Za uwagę. w oparciu o książkę, która nazwała. Bollinger na opaskach Bollinger: wskaźnik bbsqueeze pokazuje odległość pomiędzy górnym i dolnym pasmem bollingera. kiedy kolor wskaźnika zmienia się na czerwony. oznacza to niedźwiedzisty trend, a wyższa czerwona kolumna oznacza, że ​​dystans między dwoma pasmami w tendencji niedźwiedziej wzrasta. w całości środki. czerwony pokazuje trend niedźwiedzi, a niebieski pokazuje zwyżkowy trend. Mam sposób, aby zakodować BB wycisnąć liniowo. zamiast wykazywać bycze tendencje ruchu cenowego. żeby pokazać szerokość pasma mam pomysł na ściśnięcie bolterera, myślę, że będzie bardzo pomocny pomysł to odległość między górną i dolną linią bollingera, jeśli są one mniejsze niż wartość, więc nie handlujemy, a my tylko handlujemy, jeśli ponad 20 pipsów lub coś takiego bbsqueeze znalazłem nie było o tym pomyśle i miał kanał keltner i momntum z nim po prostu potrzebuję to być tak wskaźnik jest tylko kropki lub kwadraty i bardzo proste, więc jest to możliwe aby zrobić ten wskaźnik. Dodałem komunikat o aktywowaniu handlu do wskaźnika. Możesz kontrolować rozmiar i położenie czcionki. MODYFIKOWANY KOD ŹRÓDŁOWY. jedna z osób PM i polecam to łatwe Czy możliwa jest zmiana alertu tak, aby ostrzegał przy końcu paska zamiast aktualnego paska bbsqueeze plus ma Ktoś wie, czy istnieje wersja BBsqueeze z MA nałożył na nią Bollinger Band Squeeze - ND Proszę pomóż Mam następujący problem. Pierwszy zespół Czarny kolor: 20 okres z standardową wersją 2.0 Drugi zespół Biały kolor: 10 okres ze standardową wersją 2.0 Warunki ustawienia: Kiedy zarówno górny, jak i dolny 20 okres Bollinger Bands wejdą do 10-letniego zespołu Bollinger, należy spodziewać się potężnego break outu. - Załączony przykładowy obraz - szukam niestandardowego wskaźnika, który pokazuje jakieś paski histogramu wewnątrz okna wskaźnika. Jak dotąd nie udało się. Większość wskaźników wykorzystuje zespół Keltner z zespołem Bollinger. Moja konfiguracja to użycie dwóch zestawów bollingerowych z różnymi ustawieniami. Poszukuję Internetu i nie znajduję na razie rozwiązania tego prostego problemu. Tak więc wróciłem na Forex-tsd, ponieważ jest to najlepsze forum do kodowania i wskaźników na MT4 i znalazłem wiele świetnych wskaźników za pośrednictwem Forex-tsd. davidjohny: Mam następujący problem. Pierwszy zespół Czarny kolor: 20 okres z standardową wersją 2.0 Drugi zespół Biały kolor: 10 okres ze standardową wersją 2.0 Warunki ustawienia: Kiedy zarówno górny, jak i dolny 20 okres Bollinger Bands wejdą do 10-letniego zespołu Bollinger, należy spodziewać się potężnego break outu. - Załączony przykładowy obraz - szukam niestandardowego wskaźnika, który pokazuje jakieś paski histogramu wewnątrz okna wskaźnika. Jak dotąd nie udało się. Większość wskaźników wykorzystuje zespół Keltner z zespołem Bollinger. Moja konfiguracja to użycie dwóch zestawów bollingerowych z różnymi ustawieniami. Poszukuję Internetu i nie znajduję na razie rozwiązania tego prostego problemu. Tak więc wróciłem na Forex-tsd, ponieważ jest to najlepsze forum do kodowania i wskaźników na MT4 i znalazłem wiele świetnych wskaźników za pośrednictwem Forex-tsd. Zrobiłem tę wersję, myślę, że to może być twoje szukanie, kiedy paski są niebieskie, ściskanie się dzieje, w przeciwnym razie paski są czerwone.13 z najlepszych przykładów strony wycisnąć w Internecie Ten post jest dla sprzedawców internetowych (i blogerów), którzy nie mogą figurować to (jeszcze) jak budować wysokowykonwersyjne strony wyciskania, które zamieniają tylu odwiedzających w subskrybentów i chcą zobaczyć prawdziwe przykłady najlepszych stron typu "squeeze". Jeśli podoba Ci się lista budująca na sterydach, ten artykuł jest dla ciebie, ponieważ8230 Przyjrzymy się 13 najbardziej wygórowanym przykładom strony konwersji, przeanalizujemy, co sprawia, że ​​są one potężne, więc masz to, co działa przed tobą, kopiowanie. Gotowy dla kota Zanim zanurkujemy, odpowiedzmy na najczęściej zadawane pytania Co oznacza wyciskanie strony? Jeśli przez co najmniej miesiąc byłeś online, usłyszałeś o takich terminach, jak strona przechwytywania ołowiu (lub magnes do przechwytywania ołowiu) Strona zwiastuna Ściskanie nazwy strona Te terminy odnoszą się do strony internetowej (lub bloga), która ma bardzo konkretny cel. Przechwytywanie odwiedzających adres e-mail amp. Czasem nawet ich telefon, ślimak lub kod pocztowy. Chcesz zbudować ściśniętą stronę, by przyciągnąć potencjalnych klientów (potencjalnych klientów), możesz zacząć budować relację i udostępniać więcej informacji o Tobie, specjalizacji (umiejętnościach lub wiedzy) i tym, co masz do zaoferowania (lub polecić) produktowi, usłudze lub może program treningowy. Jest to etyczna i uczciwa metoda, która nie mówi o praktykach spamowych ani zakładnikach. Dlaczego ktoś powinien podać Ci swój adres e-mail Czy pamiętasz: kiedy ostatni raz zapisałeś się na listę lub newsletter Dlaczego to zrobiłeś Więcej niż prawdopodobnie to dlatego, że przyciągnęło to twoją uwagę i zaoferowało ci coś naprawdę interesującego: podniecającą próbkę, pożądany przedmiot z darmowej kolekcji lub raport z informacją, który okazał się na tyle dobry, że musiałeś wpisać swój adres e-mail i porwać go . Definicja strony z wyciskaniem o wysokiej konwersji To, co sprawia, że ​​niektóre strony docelowe przeliczają się na 65, podczas gdy najbardziej walczy o 5 Istnieją 3 kluczowe składniki, które chcę, abyś rozważył: 1 8211 Ogólna oferta (HEADLINE) to proste, tym lepiej (powinno to być być zorientowanym na korzyść czytelnika) Średnio pięć razy więcej osób czyta nagłówek, czytając kopię ciała. Kiedy napisałeś swój nagłówek, wydałeś osiemdziesiąt centów z dolara. - David Ogilvy 2 8211 Email opt-in field im wyżej pozycjonowana na stronie, tym lepiej 3 8211 Design tym prostsze, tym lepiej (to pomaga załadować twoją stronę szybko) Jeśli chcesz zwiększyć liczbę konwersji, powinieneś również podnieść swój formularz e-mail i wywołanie 2-akcji. Daj odwiedzającym opcję przewijania myszką, aby znaleźć formularz, i tracisz większość z nich. Szybko subskrybuj listę i dodawaj więcej potencjalnych klientów niż wcześniej. gwarantowane. Co oznacza, że ​​konwersja nie oznacza założenia, że ​​biuletyn jest wyciskaną stroną. Musisz umieścić tę ofertę na dedykowanej stronie w swojej witrynie lub blogu. Nie ujawniaj żadnych innych zakłóceń Testy dzielone przez MindValley Labs Fanatycy sprawdzili, że testy wykazały, że strony docelowe ze zbyt dużą liczbą linków nawigacyjnych są konsekwentnie niedostateczne. Spędziłem 3 i pół godziny na badaniu faktów i statystyk na ten temat, a ja wciąż nie mogłem znaleźć wiarygodnego, którym mógłbym się podzielić. Uważam, że biuletyny przeliczają średnio od 1 do 10, a najlepsze strony mogą uzyskać 25, a nawet 65 konwersji. Liczy się przede wszystkim jakość ruchu (odwiedzającego) docierającego do strony docelowej w połączeniu z szybkością strony, ogólną ofertą (nagłówkiem) i pozycją formularza e-mail. Przed utworzeniem pierwszej strony docelowej. powinieneś zawsze wykonywać dogłębne BADANIA: zrozumieć, co jest oferowane na rynku i czego naprawdę wymaga. Następnie zadaj sobie te 3 kardynalne pytania: 1. Jaka jest moja grupa docelowa (klient), która ma problematyczne problemy z 2. Czy są jakieś produkty (bezpłatne i płatne) na rynku rozwiązujące ten problem jeszcze 3. Jak zrobić mój nagłówek z punktu widzenia czytelnika, podczas gdy brzmiące bezgłośnie (wiarygodne) Reklamujący się ludzie, którzy ignorują badania, są równie niebezpieczni, jak generałowie, którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga. 8211 David Ogilvy Zwycięski nagłówek wypełnia lukę pomiędzy potrzebą odbiorcy docelowego 1 a ofertą (rozwiązaniem) 13 Przykład strony wyciskania i co sprawia, że ​​są one mocne 1. Głupia, prosta strona wyciskania Co sprawia, że ​​jest to potężne To jest najbardziej efektywna, najprostsza konstrukcja, nie rozpraszają, po prostu wpisz swoją stronę docelową e-mail, jaką kiedykolwiek widziałem. Jeśli wykonasz test podzielony (lub wielowymiarowy) na wszystkie pozostałe 12 przykładów, które przeczytasz dalej, możesz być zaskoczony, gdy zobaczysz ten WINNIG w 9 na 10 przypadków. 2. Strona nagłówka Squeeze Co sprawia, że ​​jest to potężne? powiązane blogi i fora: jeśli masz nagłówek lub brak nagłówka na stronie docelowej, odpowiedź brzmi: NIGDY. jeśli masz amatorsko wyglądającą grafikę, lub która nie podkreśla Twojej oferty w 3 sekundy lub krócej. Zamiast tego spójrz na ten zwycięski nagłówek: zawiera nagłówek (obietnicę), eCover i markę. TAK 3. Video Squeeze Page Co sprawia, że ​​jest tak potężny Jest to główna obietnica: intrygująca i zorientowana na czytelnika. Bez wątpienia. Mówi się, że była to (jedna z) najczęstszych stron docelowych typu copy-cat przez wiele lat, kiedy nie miała grafiki ani wideo. Eben zmodernizował ją teraz i zakładam, że te elementy przyspieszyły konwersję. Oryginalna strona miała już wysokie stawki za subskrypcję. 4. Strona wyciszania audio To, co sprawia, że ​​ten potężny Instant Audio grabber jest tutaj kluczem. Jednak wolę film wideo na tej stronie docelowej, ponieważ oferuje on prezentację wideo na temat ich oprogramowania. To bardziej przypomina ukrytą stronę docelową przed sprzedażą. Działa, jeśli uruchamiasz produkt lub chcesz udostępnić wersję demonstracyjną programu. 5. Grafika Ściśnij stronę Co sprawia, że ​​jest tak potężny Zapomniałem policzyć ile razy natknąłem się na blogerów z ofertami list mailingowych (liczba blogerów, którzy w ogóle nie mają listy, jest jeszcze wyższa), ale nie ma graficznej reprezentacji. Czy nie mają 20 za pro-wyglądające eCover Zostało to przetestowane i udowodnione, że podwójne, a nawet potrójne subskrypcje e-mail 6. Losowe rysowanie Squeeze Page Co sprawia, że ​​jest to potężne Jeśli miałeś okazję usiąść i porozmawiać z blogerem robiącym 40 tys. Miesięcznie , i mając prawdziwy dowód, możesz pobrać jego bezpłatny ebook pokazujący ci jego sekrety Dla najbardziej początkujących blogerów, to roszczenie brzmi BALLONEY. Ale nie zapominajmy, kto za tym John Chow i ile czasu zajęło mu osiągnięcie tej ekspozycji, popularności i dochodów. Bez bólu, bez zysku Plus, podoba mi się jego obietnica: Wystarczy, że się zarejestrujesz, zostaniesz zaproszony do wygrania iPada na Apple Pomyśl, jak możesz to zaimplementować w swojej strategii strony docelowej. Działaj jako program uruchamiający produkt. 7. Strona z próbą "ściśnij" Co sprawia, że ​​jest to potężne Nie możesz zaniedbać swojego produktu zorientowanego na niszę: oprogramowanie do marketingu e-mail dla projektantów i ich klientów. Gdyby więcej ludzi skupiało się na kliencie, a nie wszystkim na wszystkich ludziach, firmy zyskałyby większą liczbę odwiedzających, lojalnych klientów, gwarantowanych. Znajdziesz te rodzaje stron w branży oprogramowania hostingowego, gdzie spróbuj przed zakupem jest standardem, ale nie wszystkie zgodne. 8. Blog Integrated Squeeze Page Co sprawia, że ​​jest to potężne Oferta listy mailingowej jest prezentowana na pasku bocznym blogów, a oni także stworzyli dedykowaną stronę squeeze. Podoba mi się POWIEDZENIE DLACZEGO tytuł (nagłówek) 8211 przyciąga zmagających się freelancerów, którzy nie mogą spać w nocy, myśląc dlaczego niektórzy freelancerzy dobrze się rozwijają, gdy są ledwie przeżywający. 9. Strona z wyciskaniem. Co sprawia, że ​​jest to potężne? Moim zdaniem, jest to najbardziej dochodowa lista, którą można ustawić ponieważ przyciąga głównie kupujących z kartą na ręce. Nie będziesz dołączać do takiej listy, chyba że interesują Cię produkty niszowe i chcesz zaoszczędzić trochę pieniędzy w przyszłości. Jeśli zareklamujesz tę stronę tylko klientom opłacanym lub klientom prywatnym, spodziewasz się uzyskać bardzo wysokie konwersje, potencjalnie 80 lub jeszcze. Po prostu przetestuj to i zobacz, jak to działa 10. Newsletter Squeeze Page Co sprawia, że ​​jest to potężny Bezpłatny biuletyn dla inteligentnych sprzedawców internetowych, pochodzący od Briana Clarka i zespołu CopyBlogger. Kto nie chciałby dołączyć do tej Plus, nagłówek mówi: Nie musisz być geniuszem, aby opanować Marketing internetowy. Świetny USP Zwróć także uwagę na 20-częściowy program zintegrowany z ofertą subskrypcji, inteligentny 11. Strona z listem sprzedaży. Co sprawia, że ​​jest to potężne? Nie jest to wideo, ale zwiększa konwersje, ale to, co czyni tę stronę potężną, to wyjątkowy styl listu sprzedaży. Pakuje więcej elementów niż zwykłe wyciskanie: referencje dotyczące budowania wiarygodności i grafiki z potwierdzeniem społecznym. Chociaż może to nie dać 60 konwersji (zapytaj Yaro i dowiedz się), zakładam, że jakość osób, z którymi się łączysz, jest na najwyższym poziomie, ponieważ potrzeba kilku zwojów, aby dotrzeć do formularza rejestracji. 12. Strona wyciśnięcia eCourse Co sprawia, że ​​jest to potężne 7-dniowy kurs e-mail Szybki start oferuje: od razu do punktu 3 punktory. Unikalna strategia. 13. Strona wyciśnięcia oferty eBook Co sprawia, że ​​jest to potężne Oferta eBook sama w sobie. Daniel twierdzi, że treść jest wyjątkowa, innymi słowy, pisze z własnego doświadczenia, więc musi być dobra, gdy uczysz się od kogoś, kto prowadzi pro blogi, takie jak DailyWritingTips, DailyBits i TechCult. Chcesz podzielić test swoich ściśniętych stron i zobaczyć, co przykład strony lub metoda wyciskania działa dla Twojej niszy lub branży. Nie musisz sprawiać, by wszystkie twoje strony były głupie proste zorientowane, chyba że chcesz, ani nie dodawać ciężkiego projektu i spowalniać czas wczytywania strony. Testowanie zrobi różnicę. Nie musisz przesyłać wideo tylko dlatego, że jego wściekłość może być, że Twoi goście nie są fanatykami YouTube. Jaki jest Twój pomysł na landing page Dlaczego chcesz kontynuować rozmowę? Prześlij wszystkie swoje komentarze, pytania i sugestie poniżej P. S. Najlepszą stroną do wyciskania jest KEY, ale bez ruchu to tylko strona. Tutaj dowiesz się, jak przyciągnąć 100 potencjalnych klientów dziennie do Twojej strony.

No comments:

Post a Comment